Cele mai ilustre figuri ale momentului din sfera business-ului și inovațiilor se laudă tot mai des cu un vast bagaj de lecturi, deoarece, spun ei, cititul face diferența. De ce? Compania SEOLITTE, specializată în servicii SEO din Moldova și România, îți dezvăluie câteva concluzii și recomandări de cărți care te vor ajuta să-ți descoperi potențialul antreprenorial și viziunea managerială în deplinătatea sa, grație lecturilor.
Cărțile dezvoltă acuitatea antreprenorială
Atenția la detalii este o caracteristică aparte și extrem de relevantă pentru spiritul antreprenorial, deoarece grație acestei trăsături un om de afaceri poate să dezvolte strategii pe termen lung și să gândească nu doar local, ci și global. Anume acuității antreprenoriale îi datorăm succesul în sfera antreprenoriatului digital, în care fiecare nuanță face diferența. Ce cărți poți citi ca să îți dezvolți această capacitate? Îți recomandăm să mergi pe linia cărților biografice, în care poți observa stilul în afaceri și caracteristicile de succes ale unor afaceri care au cucerit arena mondială. De exemplu, poți citi despre succesul lui Richard Branson, în volumul „Pierderea Virginității” sau volumul „Steve Jobs. Biografia autorizata” de Isaacson W. Carte.
Lecturile ne inspiră
Da, inspirația este un factor vital pentru dezvoltarea unei afaceri, mai ales dacă aceasta își dorește să devină omniprezentă în spațiul virtual. Să proiectăm, de exemplu, situația în care trebuie să pornești o afacere pe social media. Aici este nevoie de câteva elementele vitale: conținut frecvent, idei calitative și substrat educațional. Un cont de social media implică neapărat o dimensiune prin care să educăm conduita consumatorului, iar dacă antreprenorul ține cont de acest lucru, feedback-ul și user experience-ul va fi pe măsura prognosticurilor.
Ce cărți te-ar putea inspira? Eventual, cele în care se conțin studii de caz, case-uri ale business-urilor care au avut un succes demn de urmat. Este interesant, în acest sens, volumul „Ce ar face Google” de Jeff Jarvis sau, de ce nu, volumul „Work The System” de Sam Carpenter.
Cărțile vă pot permite nișarea corectă
Trăim într-un secol când nu ne mai gonim după aur, dar o facem în materie de idei. Afacerile caută constant segmentul în care se vor regăsi și vor obține cifre de vânzări înalte, dar și clienți receptivi. Lecturile care vin să mărturisească pe deplin experiența fiecărui antreprenor, îți pot oferi o imagine de ansamblu încotro trebuie să miști și ce decizii să iei, astfel încât să găsești firul roșu prin care trebuie să treci. În acest sens, este cazul să acorzi atenție cărților care vorbesc despre identificarea corectă a nișei de servicii sau produse, dar și celor care dezvăluie cum să găsești profilul clientului ideal. Recomandarea noastră e să citești volumul „Pour Your Heart Into It: How Starbucks Built a Company One Cup at a Time” de Howard Schultz. Află cum o companie americană a reușit să creeze un brand în lumea cafenelelor, un brand cu renume în întreg spațiul mondial.
Deci, reiterând cele menționate anterior, putem afirma că lecturile au o relevanță majoră pentru formarea simțului antreprenorial și vin să-ți înlăture orice dubii cu referință la deciziile luate. Dacă alesul cărților e prima fază, implementarea soluțiilor pe care le găsești acolo este mai ușoară alături de specialiști în digital marketing. Compania SEOLITTE este deschisă pentru orice dialog cu tine, omul din spatele unei afaceri creative!
Advertorial