Poșetele, gențile sunt accesorii esențiale pentru o femeie. Nu sunt importante numai pentru a căra diverse lucruri în ele, dar și un mod firesc de a completa ținuta. Gențile de designer sunt create astfel încât să fie și durabile și să fie și elegante, ceea ce le transformă în visul fiecărei femei.
Cîteva genți de designer au fost produse de-a lungul anilor pentru a îndeplini cerințele tuturor. În ciuda numărului mare de genți care au fost lansate pe piață, unii designeri și-au pus cu adevărat amprenta. Iată cinci genți simbol, ale unor designeri renumiți.
Chanel 2.55
Chanel 2.55 este fără doar și poate una dintre cele mai „iconice“ genți de designer din toate timpurile Produsă de Gabrielle „Coco“ Chanel, geanta și-a câștigat reputația în rândul iubitoarelor de genți din întreaga lume. A fost lansată pe piață în 1955. A venit cu un element nou: cureaua de umăr. Această inovație a transformat industria poșetelor, făcând din aceasta unu produs semnificativ al istoriei modei. Este încă una dintre cele mai bine vândute genți vreodată.
Balenciaga Motorcycle City
Creată de Nicolas Ghesquière în 2000, Balenciaga Motorcycle Bag și-a câștigat locul printre cele mai faimoase genți cu semnătură de designer. Deși compania a avut unele rezerve legate de lipsa de structură și moliciune, geanta a devenit un produs de succes. Geanta a fost un simbol datorită lookului.
Hermès Birkin
Potrivit Hannah Handbags, această geantă este foarte populară, fiind recunoscută de mulți ca un produs-simbol. Este o geantă mare, pătrățoasă, care are un look sport unic. În ciuda acestui lucru, este mai degrabă elegantă și stilată, dând o notă aparte oricărei ținute. Geanta a fost foarte populară la începutul anilor ‘80, fiind catalogată ca o declarație a modernului în modă. Este încăpătoare și are un exterior care dă impresia de anduranță.
YSL’s Muse
Lansată pe piață în 2005 de Yves Saint Laurent, Muse a devenit un produs popular. Geanta datorează această popularitate mai ales faptului de a se răspândi printre celebrități. Designul genții a fost creat astfel încât să fie încăpătoare. Este un produs sofisticat care garantează anduranța și stilul. O variantă îmbunătățită a genții a fost lansatî în 2008. A devenit rapid și mai populară decât prima dată datorită bretelelor de tip tolbă dar și a modului de închidere.
Givenchy’s Antigona
Riccardo Tisci a creat această geantă, Antigona, în 2010. Deși a intrat pe piață, acum mai puți de 10 ani, geanta a devenit un simbol printre designeri. Designul său are un echilibru natural feminin/masculin, o trăsătură care atinge o gamă mai largă de iubitori de genți. Este preferata mai multor celebrități, acesta fiind unul dintre motivele pentru care a devenit atât de celebră în scurt timp. Detaliile minuțioase sunt printre trăsăturile uimitoare ale acestei genți.
Citește și: