Cunoscute dintotdeauna ca embleme ale haute couture, Louis Vuitton, Burberry și Chanel sunt celebrate de cunoscătorii în domeniul modei care definind stilul în privința genților, rochiilor și pantofilor.
Acum pun „mușchii” la treabă și își oferă expertiza pentru producerea la haine de protecție pentru cei din prima linie de luptă cu coronavirusul, care a infectat mai mult de 1,9 milioane de oameni și a ucis cel puțin 119.000 în întreaga lume, potrivit Universității Johns Hopkins, citată de CNN.
Răspândirea rapidă a virusului încă din luna decembrue a determinat o cerere imensă la nivel mondial pentru elemente de protecție, precum măștile, mănușile și halatele.
Rerezentanții brandului francez Louis Vuitton spun că este vorba despre o alăturare într-un efort la nivel mondial pentru a asigura mai multe echipamente pentru cei din sistemul medical. Compania, prin intermediul Instagram, spune că a reorientat activitatea unor centre din Franța pentru „a produce sute de mii de măști nechirurgicale” pentru cei din sistemul medical. Prin această inițiativă vom dona echipamente atât de dorite de cei din prima linie a frontului. Mulțumim miilor de artizani care s-au oferit voluntari pentru a crea aceste măști, așa cum fiecare își face datoria în această pandemie”, spun reprezentanții companiei.